Aby nebyl reklamní potisk triček nudný a otravný

20 Čvn

Aby nebyl reklamní potisk triček nudný a otravný

Reklamní potisk triček, který si nechávají zhotovit společnosti pro své stálé zákazníky, anebo pro další reklamní účely, lze dnes pojmout skutečně velkoryse. Vše záleží pouze na vašem rozhodnutí, jakému způsobu vyjádření vaší činorodosti dáte přednost. Kvalita potisku přece jen za pár desítek let pokročila výrazně kupředu, máme k dispozici digitální metody, s nimiž vytvoříte na textilii dokonalé umělecké dílo. Můžete tu zvěčnit třeba impresionistické kresby Claude Moneta z konce devatenáctého století a samozřejmě se pochlubit i vlastními fotografiemi z digitální zrcadlovky.

batikovaná trička

Pro reklamní, ale i osobní účely se však stále úspěšně používá sítotisk, hodí se hlavně pro velké série, sází na jednobarevný tisk nebo motiv s více základními barvami. Je optimální pro vytištění firemního loga, nákresu či textu, který by měl upoutat především svým obsahem.

žena v bílé košili

Jak zákazníka či blízký okruh přátel zaujmout potiskem?

Vyhněte se vulgárnostem – rádoby vtipných potisků na trička s motivy piva, sexu, nadávek, destrukční činnosti a automobilismu je kolem nás plno a v našem podvědomí vyvolávají spíše chronický stres. Zaměřte se raději na něco originálního, co potěší, co je konstruktivní a podporuje tvořivost.

Vtipné slogany, přísloví, pořekadla, citáty – zkuste vymyslet svůj vlastní slogan, zařadit do něj přísloví, lidovou moudrost, zkrátka něco, co každého z nás povzbudí k pozitivní motivaci. Lidé přece dokážou vyniknout ve svém oboru, ať je to třeba stavebnictví, pěstování ovoce a zeleniny, výroba oděvů a obuvi, hutnictví strojírenství, výroba keramiky, skla, hraček, přírodní kosmetiky a mnoha dalších lidstvu přínosných činností.

Méně je někdy více – zajímavé firemní logo a krátký popis oblasti vašeho působení někdy zmůže víc, než složité barevné obrazce a sáhodlouhé popisy. Leckdy stačí jen jedna barva tisku, ovšem pamatujte také na to, aby dobře kontrastovala s pozadím. Nekombinujte černou a bílou, která je nudná a „profláknutá“, sázejte raději na kontrasty zelené a bílé, modré a žluté, červené a žluté či bílé atp.

By