Zákaznická karta se vyplatí
Když do nějaké prodejny chodíme často, vyplatí se pátrat po tom, zda nabízejí nějaké výhody pro věrné zákazníky. Někdy je to sleva na zboží v řádech stokorun. Zákaznické karty dnes již nabízí většina velkých obchodníků. Problémem je však když si kartu pořídíme a nevyužíváme, čímž přicházíme například o možnost, nasbírat si body a ty pak proměnit ve finanční slevu. Nejsou to zanedbatelné částky a prostřednictvím těchto karet můžeme hodně ušetřit.
Nemáš účtenku nevadí
Možná se vám to také stalo, že jste od něčeho ztratili účtenku a nemohli tak například zboží reklamovat nebo vyměnit. Některým prodejcům stačí, když máte právě jen zákaznickou kartu, na které je nákup zaznamenaný a o uchování účtenky se pak už nemusíte starat.
Jiné výhody
Někde obdržíme slevu, která se zbožím nesouvisí, což může být například možnost levněji navštívit nějakou akci, nebo levnější pobyt v nějakém hotelu. Sleva na zboží v kamenné prodejně nebo e-shopu nebo sleva na předplatné časopisu. To je jen lehký výčet toho, co vše navíc můžeme někde dostat.
Zákaznické kartičky nám nabízí hodně a lidé je už někdy i odmítají, je to rozumné v případě kdy do prodejny běžně nechodíme. Když máme svoji oblíbenou prodejnu, nebo lékárnu, vyplatí se kartičku si pořídit a nezapomenut si slevy na internetových stránkách prodejce využít. Důležité pravidlo je ale nosit kartičky neustále u sebe a automaticky je prodejci dát. Někteří se ptají, zda máte kartičku a jiní ne, sami si na to myslete a můžete tak díky tomu ušetřit.
Hledejte si, zda nenabízí prodejna nějakou slevu pro věrné zákazníky a nechte si zasílat informační e-mail. Dobrá akce by vám totiž mohla uniknout, a to by bylo škoda. A když, hlídejte si platnost slev, někdy jsou omezené nějakých datumem a neochotný prodejce o tom neinformuje. Možná vám už tímto způsobem unikla finanční sleva, o které jste neměli ani tušení.