Zákaznická karta se vyplatí

6 Kvě

Zákaznická karta se vyplatí

Když do nějaké prodejny chodíme často, vyplatí se pátrat po tom, zda nabízejí nějaké výhody pro věrné zákazníky. Někdy je to sleva na zboží v řádech stokorun. Zákaznické karty dnes již nabízí většina velkých obchodníků. Problémem je však když si kartu pořídíme a nevyužíváme, čímž přicházíme například o možnost, nasbírat si body a ty pak proměnit ve finanční slevu. Nejsou to zanedbatelné částky a prostřednictvím těchto karet můžeme hodně ušetřit.

dvacet pět procent

Nemáš účtenku nevadí

Možná se vám to také stalo, že jste od něčeho ztratili účtenku a nemohli tak například zboží reklamovat nebo vyměnit. Některým prodejcům stačí, když máte právě jen zákaznickou kartu, na které je nákup zaznamenaný a o uchování účtenky se pak už nemusíte starat.
pár na nákupech

Jiné výhody

Někde obdržíme slevu, která se zbožím nesouvisí, což může být například možnost levněji navštívit nějakou akci, nebo levnější pobyt v nějakém hotelu. Sleva na zboží v kamenné prodejně nebo e-shopu nebo sleva na předplatné časopisu. To je jen lehký výčet toho, co vše navíc můžeme někde dostat.

Zákaznické kartičky nám nabízí hodně a lidé je už někdy i odmítají, je to rozumné v případě kdy do prodejny běžně nechodíme. Když máme svoji oblíbenou prodejnu, nebo lékárnu, vyplatí se kartičku si pořídit a nezapomenut si slevy na internetových stránkách prodejce využít. Důležité pravidlo je ale nosit kartičky neustále u sebe a automaticky je prodejci dát. Někteří se ptají, zda máte kartičku a jiní ne, sami si na to myslete a můžete tak díky tomu ušetřit.
padesát procent

Hledejte si, zda nenabízí prodejna nějakou slevu pro věrné zákazníky a nechte si zasílat informační e-mail. Dobrá akce by vám totiž mohla uniknout, a to by bylo škoda. A když, hlídejte si platnost slev, někdy jsou omezené nějakých datumem a neochotný prodejce o tom neinformuje. Možná vám už tímto způsobem unikla finanční sleva, o které jste neměli ani tušení.

By